Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, prosimy postępować zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Prosimy wypełnić formularz zwrotu/reklamacji ( wzór dowolny ) i dołączyć go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące Państwa dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Cortina Poland Group Sp.z o.o
Józefa Wolnego 8A
40-857 Katowice

Uwaga! Mogą Państwo też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt.

( Klient musi wydrukować etykietę w własnym zakresie )

KONTAKT:
E-mail: handlowy1@cortina.pl lub handlowy3@cortina.pl
T
elefon: +48 734 210 210

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl