- Dokąd wysyłamy zamówienia?
- Zamówienia złożone w hurtowni internetowej wysyłamy na terenie całej EU , koszty dostawy obejmują wysyłkę na terenie Polski.
Koszt wysyłki międzynarodowej ustalany jest indywidualnie.
- Czy muszę posiadać konto żeby złożyć zamówienie?
- Tak aby złożyć zamówienie należy mieć zarejestrowane i zweryfikowane przez obsługę konto w naszej hurtowni.
Po zweryfikowaniu konta otrzymają Państwo dostęp do cen i możliwości zamawiania.
- Jakie są koszty dostawy?
- Wszystkie zamówienia wysyłane są firmą kurierską DPD, INPOST lub spedycją SUSS ,PEKAES. Koszt wysyłki naliczany jest do każdego zamówienia i jest zależny od wielkości zamówienia.
- Ile trwa dostawa?
- Zamówienia zarówno przy standardowej przesyłce, jak i „za pobraniem” dostarczane są zwykle do 3 dni roboczych. Jeśli po tym czasie przesyłka nie została dostarczona, prosimy o kontakt mailowy.
Istnieje możliwość śledzenia przesyłki poprzez stronę internetową https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke lub webbooking - ROHLIG SUUS Logistics SA. / Tracking
- Czy mogę odebrać towar osobiście?
- Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego. Dokładny termin odbioru ustali telefonicznie pracownik działu sprzedaży. Informujemy, również że siedziba firmy nie jest miejscem sprzedaży detalicznej.
- Jak mogę zapłacić za zakupiony towar?
- Pobranie – opcja ta pozwala na zapłatę za produkty gotówką kurierowi przy odbiorze paczki.
- Przelewy24 – po wybraniu opcji Przelewy24 należy wybrać swój bank. Strona od razu zostanie przekierowana na stronę banku w celu zalogowania się oraz zatwierdzenia płatności.
- Przelew tradycyjny - przedpłata na podstawie Faktury pro-forma.
- Co zrobić gdy otrzymałem towar uszkodzony?
- Zgodnie z obowiązującym prawem każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji. W tym przypadku prosimy o informację mailową (handlowy1@cortina.pl) o zaistniałej sytuacji. Pracownik działu sprzedaży poinformuję ,o dalszych krokach w ramach zgłoszenia reklamacyjnego. Do spakowanego towaru prosimy o dołączenie wypełnionego formularza reklamacji.