Pytania i odpowiedzi
  • Dokąd wysyłamy zamówienia?

 - Zamówienia złożone w hurtowni internetowej wysyłamy na terenie całej EU , koszty dostawy obejmują wysyłkę na terenie Polski. 

 Koszt wysyłki międzynarodowej ustalany jest indywidualnie. 

  • Czy muszę posiadać konto żeby złożyć zamówienie?

- Tak aby złożyć zamówienie należy mieć zarejestrowane i zweryfikowane przez obsługę konto w naszej hurtowni.

Po zweryfikowaniu konta otrzymają Państwo dostęp do cen i możliwości zamawiania. 

  • Jakie są koszty dostawy?

- Wszystkie zamówienia wysyłane są firmą kurierską DPD, INPOST lub spedycją SUSS ,PEKAES. Koszt wysyłki naliczany jest do każdego zamówienia i jest zależny od wielkości zamówienia. 

  • Ile trwa dostawa?

- Zamówienia zarówno przy standardowej przesyłce, jak i „za pobraniem” dostarczane są zwykle do 3 dni roboczych. Jeśli po tym czasie przesyłka nie została dostarczona, prosimy o kontakt mailowy.
Istnieje możliwość śledzenia przesyłki poprzez stronę internetową https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke lub webbooking - ROHLIG SUUS Logistics SA. / Tracking

  • Czy mogę odebrać towar osobiście?

- Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego. Dokładny termin odbioru ustali telefonicznie pracownik działu sprzedaży. Informujemy, również że siedziba firmy nie jest miejscem sprzedaży detalicznej.

  • Jak mogę zapłacić za zakupiony towar?

-  Pobranie – opcja ta pozwala na zapłatę za produkty gotówką kurierowi przy odbiorze paczki.
Przelewy24 – po wybraniu opcji Przelewy24 należy wybrać swój bank. Strona od razu zostanie przekierowana na stronę banku w celu zalogowania się oraz zatwierdzenia płatności.

- Przelew tradycyjny - przedpłata na podstawie Faktury pro-forma.

  • Co zrobić gdy otrzymałem towar uszkodzony?

Zgodnie z obowiązującym prawem każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji. W tym przypadku prosimy o informację mailową (handlowy1@cortina.pl) o zaistniałej sytuacji. Pracownik działu sprzedaży poinformuję ,o dalszych krokach w ramach zgłoszenia reklamacyjnego. Do spakowanego towaru prosimy o dołączenie wypełnionego formularza reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl